مجنون و خدا
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ ما (برو بچه های مدیریت)خوش اومدین.این وبلاگ جهت بروز رسانی اطلاعات ما و تبادل نظرات ایجاد شده است.
آخرین مطالب
پيوندها


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 46319
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 259
تعداد آنلاین : 1

document.write("صبح بخیر! ساعت یک صبح است و چند ساعتی تا طلوع خورشید بیشتر نمانده") if (hr ==2) document.write("ساعت دو صبح هست فکر کنم قصد آشتی با خواب را نداشته باشی !") if (hr ==3) document.write("ساعت 3 صبح است امیدوارم که مطالب ما رو درست ببینی و تو هم تو هم نخونی !") if (hr ==4) document.write("ساعت 4 صبح هست اگر برای نماز صبح بلند شدی انشا الله که قبول باشه !") if (hr ==5) document.write("ساعت پنج صبح است و این نشون می ده که تو آدم سحر خیزی هستی !") if (hr ==6) document.write("ساعت 6 صبح است و بهتره بری و صبحانه را آماده کنی !") if ((hr == 6) || (hr ==7) || (hr ==8) || (hr == 9) || (hr ==10)) document.write("صبح بخیر ! امیدوارم لحظات خوبی را در وب سایت ما بگذارنی!") if (hr ==11) document.write("سایت 11 ظهر است و کم کم داره هوا گرم می شه !") if (hr ==12) document.write("ساعت 12 ظهر است و کم کم باید بری و نهار بخوری !") if ((hr==13) || (hr==14) || (hr==15) || (hr==16)) document.write("عصر بخیر دوست عزیز ! امیدوارم که لظحات خوشی را در وب سایت ما بگذرانی") if ((hr==17) || (hr==18) || (hr==19)) document.write("کم کم داره شب می شه!") if ((hr==20) || (hr==21) || (hr==22)) document.write("شب بخیر !") if (hr==23) document.write("شب خوبی را برایت آرزو می کنم !") if (hr==0) document.write("ساعت 24 است و فکر کنم دیگه باید بری بخوابی !") document.write("
") // End -->

//Ashoora.ir|Hadith Begins

وبلاگى برای دانشجویان رشته مدیریت خدمات درمانی
دانشجویان مدیریت خدمات درمانی 90 اصفهان




یک شبی مجنون نمازش را شکست 

بی وضو در کوچه ی لیلا نشست

 

عشق،آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود !

 

گفت یا رب!از چه خوارم کرده ای؟

بر صلیب عشق،دارم کرده ای؟

 

خسته ام زین عشق،دلخونم نکن

من که مجنونم،تو مجنونم نکن

 

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو...من نیستم !

 

گفت ای دیوانه ،لیلایت منم

در رگت پنهان وپیدایت منم

 

سالها با جور لیلا ساختی

من کنارت بودم و نشناختی

 

عشق لیلا در دلت انداختم

صد قمار عشق یکجا باختم

 

کردمت آواره صحرا نشد

گفتم عاقل می شوی اما نشد

 

سوختم در حسرت یا ربت

غیر لیلا بر نیامد از لبت

 

روز و شب او را صدا کردی ولی

دیدم امشب با منی گفتم بلی

 

مطمئن بودم به من سر می زنی

در حریم خانه ام درمی زنی

 

حال این لیلا که خوارت کرده بود

درس عشقش بیقرارت کرده بود

 

مرد راهش باش تا شاهت کنم

صد چو لیلا کشته در راهت کنم

با تشکر از فرستنده شعر :673****0917





نظرات شما عزیزان:

نادی
ساعت10:37---28 مهر 1391
عشق لذت جستن است ودوست داشتن پناه جستن،عشق موجودی نیست که آن رابیابند عشق یک هنر است باید آن را آموخت...شعرتون خیلی خوب بودممنون

مصطفی
ساعت17:12---19 اسفند 1390
ما آداما فراموش می کنیم هدف از زندگیمون چیه وبرای چی خدا ما رو آفریده وخودمون رو مشغول چیزایی بی ارزش میکنیم به هر حال دستت درد نکنه راستی لطفا نوع نظر خواهی پس از تایید رو انتخاب کن تا وبلاگ فقط برای بچه های کلاس باشه

سارا
ساعت14:07---17 اسفند 1390
من قبلا هم این رو شنیده بودم.شاید بگم بهترین شعری که تا حالا شنیده بودم این بود فقط کاش اینا الگویایی باشن که تو زندگیمون ازش استفاده کنیم

یوسف کرمی
ساعت10:02---17 اسفند 1390
وای ناصر جون حقیقت رو گفتی تا زمانی که کارمون گیر نباشه خدا رو نمیشناسیم. و در کل خیلی زیبا و رمانتیک بود دست گلت درد نکنه.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 1:2 ::  نويسنده : ناصر معروف